lørdag den 19. februar 2011

Stof i lange baner

Jeg har været på Falster et lille smut og da jeg kom hjem, lå en pakke i postkassen og ventede på mig. Jeg vidste nu godt, hvad den indeholdte, men derfor var det nu alligevel spændende at pakke den op. Et er at se stofferne på billeder - Noget andet er at se dem IRL og mærke på dem (ikke mindst). Malene havde lagt et sødt kort ved stofferne, hvor hun skrev; "at hun håbede, at de ville bringe glæde". Det gør de bestemt:). Jeg har allerede flere planer med dem og glæder mig meget til at gå i krig med dem:). Tusind tak for handlen Malene!

2 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til at se hvad du finder på.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig også meget til at komme i gang:). Endnu en gang tak for handlen.
    Kh. Louise

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)