onsdag den 2. februar 2011

Skyldig???

Hvad !*#&§ har jeg nu lavet??? Det var den tanke, som strøg igennem mit hoved, da jeg her i morges blev stoppet af politiet. Med det samme jeg så de blå blink i bagruden, følte jeg mig straks skyldig og var sikker på, at foden havde hvilet lidt for meget på speederen. Nå men jeg fik bilen kastet ind til siden, slukket den, blev så nød til at sætte strøm til den igen, for ellers kunne vinduet ikke rulles ned;o). De 2 betjente kom hen til vinduet og beder om at se mit kørekort. Jeg får det fundet frem imedens jeg med bævrende stemme får spurgt om jeg har kørt for stærkt. Det har jeg nu ikke, men de vil gerne vide om bilen er indregistreret i mit navn. Hmm mener den står i min mands navn??? Jeg bliver bedt om at vente imedens de lige tjekker oplysningerne Kort tid efter er de 2 betjente tilbage ved mit vindue, rakker mig mit kørekort og ønsker mig en god dag. Hvad f***** skete der lige der? Jeg har fået lov til at køre videre på trods af, at jeg havde dømt mig selv skyldig i for høj fart, måske havde jeg påkørt en uden at vide det, måske havde nogen "lånt" bilen og brugt den til noget ulovligt (Sikke en fantasi, hva'?:o)). Om intet andet så var der 3 drenge i bilen, som fik sig en kæmpe en på opleveren;o).


Ha' en god dag:)

6 kommentarer:

  1. Ja - en livlig fantasi er ikke sådan at kimse af ;-)
    Fortsat god onsdag.

    SvarSlet
  2. Det var da godt, du straks blev frikendt; kender godt det med at få dårlig samvittighed, selvom man jo egentlig godt ved, man ikke har gjort noget galt

    SvarSlet
  3. Men hvorfor standsede de dig?

    SvarSlet
  4. Onkel Anne: Det fandt jeg faktisk aldrig ud af og har spekuleret over det lige siden:)

    SvarSlet
  5. Underligt som policen prikker til den dårlige samvittighed - helt uden grund.

    Men skønt med oplevelse for rollingerne :0)

    SvarSlet
  6. Ja Lise, det er en af livets gratis glæder;o)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)