mandag den 21. februar 2011

Så kort kan det gøres

Valdemar er i denne uge på ferie hos bedsteforældrene på Falster. Jeg afleverede ham i lørdags og inden jeg kørte hjem, aftalte vi, at han skulle ringe hjem om aftenen inden han gik i seng. Det glemte han så;o). Søndagen gik ligeledes uden, at han gav lyd fra sig, så her i dag har JEG så ringet til ham;o). Noget af det første han spurgte om var; "hvorfor jeg ringede????". Nå ja jeg vil da bare snakke og høre hvordan han havde det. Hurtig efter sagde han; "Hov nu kommer der en god film. Jeg ringer senere". Kort samtale, men jeg er ikke i tvivl om, at han har det godt. Her passer ordsproget; "Intet nyt er godt nyt", da vist meget godt:o).

Ha' en god dag!

2 kommentarer:

  1. Sjovt som det kan gøre helt ondt at savne sine unger.

    SvarSlet
  2. Jeg savner også altid ungerne mere end de virker til at savne mig

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)