søndag den 6. februar 2011

Endnu en og noget ros...

Ja nogle gange skal man jo passe på, hvad man ønsker sig.... For man kan jo risikere, at man får det;o). At dømme ud fra Williams ansigtudtryk, så tror jeg nu alligevel, at han er ret godt tilfreds med, at hans ønske blev opfyldt. Han skulle ikke sige det 2 gange, at han også ønskede sig en guitar bluse ligesom lillebrors, førend jeg havde kastet mig over stof, saks og maskiner. Det er så skønt, når børnene vil gå med noget af det hjemmekreerede. Den største ros har jeg dog fået af Frederikke, som nu har nået en alder, hvor mors hjemmesyet tøj bare ikke er det fedeste i verden. Alligevel sagde hun følgende; "Ikke at jeg vil have en, men de t-shirts er altså for fede". Se sådan en anerkendelse kan man leve højt på længe:-).

2 næsten identiske t-shirts - applikationen er dog lidt anderledes på Williams t-shirt.

Så bliver der spillet luftguitar:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)