tirsdag den 29. marts 2011

Vinderen er....

Først og fremmest en undskyldning - Meningen var jo, at jeg skulle udtrække vinderen af min give away i går, men trætheden overmandede mig. En god nattesøvn har nu gjort sin indvirkning og jeg har fået udtrukket vinderen. Inden jeg siger, hvem det er, vil jeg lige sende en tak til jer alle. Hvor er det fantastisk, at så mange havde lyst til at deltage:). Tusind tak alle sammen.
Endnu en gang har jeg benyttet mig af random.org og den heldige vinder blev indehaveren af:


Tillykke med det:). Hvis du sender mig din adresse og ønsker til jakken, så vil jeg sende den af sted til dig hurtigst muligt. Min mailadresse er msn002 @ tdcadsl.dk (uden mellemrum;o))

2 kommentarer:

  1. uha hvor ville jeg gerne ha' vundet, men nu må jeg jo selv i gang og heldigvis har du jo lavet en DIY.

    Tillykke til vinderen.

    SvarSlet
  2. Jubiii jeg har vundet! :-) Jeg har allerede sendt en mail til dig ;-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)