onsdag den 9. marts 2011

Gaveleg - Kom og vær med:o)

Jeg elsker gaver.... Både dem jeg får, men sandelig også dem jeg giver. Hvis du har det lige sådan, så håber jeg, at du har lyst til at lege med.

Reglerne er ganske simple:

Eneste rigtige krav er, at du har en blog. Så hvis du ønsker at deltage, så skriv en kommentar til dette indlæg og hvis du er en af de to første, vil jeg sende dig en gave.

Du skal så (når du har modtaget en gave fra mig) sende en gave retur til mig og oprette et ligende indlæg på din blog, hvor du skriver reglerne og fortsætter legen med at sende en gave til de to første, der skriver en kommentar hos dig. Så 3 gaver skal du give og 3 gaver vil du modtage:).

Der er ingen regler for, hvor meget du skal bruge på gaverne, om det skal være købt eller hjemmelavet. Det skal bare være sjovt og hyggeligt at deltage.



Håber I har lyst til at lege med:o)

4 kommentarer:

  1. Jubiii, jeg er den første! Vil virkelig gerne være med her - elsker at give gaver (og at få dem ;))

    SvarSlet
  2. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få en gave fra dig :-)

    SvarSlet
  3. Super dejligt, at I vil lege med:). I kan sende mig jeres adresser på msn002@tdcadsl.dk, så går jeg lige i tænkeboks omkring, hvad I nskal have:o)

    Kh. Louise

    SvarSlet
  4. Hov har skrevet mailadressen forkert - Den rigtige er; msn002@tdcadsl.dk

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)