mandag den 14. marts 2011

Stjerneskud

Stjerneskud er noget af det mest smukke og fascinerende, jeg ved. Kan ikke huske, hvornår jeg sidst har set et på stjernehimlen... Men heldigvis findes sådan nogle stjerneskud også blandt mennesker. Ej sådan en sammenligning er skisme da helt hen i vejret - Et stjerneskud brænder jo relativt hurtig ud og den person jeg tænker på, har bevidst at hun er langtidsholdbar og langt mere end det. Hun er en stor (i overført betydning;o)) og rummelig person, som igen og igen kommer på nye kreative påfund. Ligesom stjerner er smukke og fascinerende, er denne person det også. Jeg tror nok, at personen er vild med stjerner, så jeg håber også, at hun vil synes om den notesbog, jeg netop har sendt til hende.... For der er ingen tvivl om, at hun har STAR Quality!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)