lørdag den 12. marts 2011

Forklædning...

Jeg deltog jo i en lille blogleg inde hos Gårdejerinden. Min gave til hende er nu blevet vel modtaget og jeg kan derfor også vise den her på bloggen. Jeg elsker, når børnene hjælper i køkkenet - synes det er så hyggeligt:). Derfor var det også ret nærliggende at give et forklæde til gårdejerindens datter... Især når jeg havde spottet, at lillepigen gerne giver en hjælpende hånd, når der skal bages.
Nu er det blevet forår og snart kommer sommeren. Solskin, varm og friske jordbær:). Så et lille jordbær var der også med i pakken. I mangel af jordbærduft kom jeg i stedet lidt lavendelduft i jordbærret - Lavendel i forklædning kan man da vist godt kalde det. Efter sigende skulle lavendel havde en god indvirkning på nattesøvnen... Hmm måske jeg skulle lave et par stykker til mig selv og placere dem strategiske steder i huset;o).

Forklæde og søde jordbærdrømme!

Her i weekenden skal jeg i gang med at lave de 2 gaver som skal sendes videre til Lauriestrolde og Britta, som gerne ville lege med i denne blogleg. (Britta mailer du mig ikke lige din adresse, så kan jeg nemlig få sendet gaven på mandag:)).

2 kommentarer:

  1. For ett søtt forkle.
    Jordbæret så da også nydelig ut.
    Da er vel den lille piken klar for å hjelpe i kjøkkenet.
    Ha en koselig Lørdag!

    SvarSlet
  2. Sikke et flot forklæde til en lille køkkenmedhjælp:-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)