torsdag den 25. august 2011

Feriekage...

...Eller fredagskage - Ja kært barn har mange navne, men sagen er den, at min mand ikke havde kage med på arbejdet inden han gik fra på sommerferie. Oh hvilken synd;o) - Det må der straks rettes op på! Først spurgte han om jeg ikke ville bage en kage som han kunne have med - bare en bradepandekage. Et par dage senere ændrede han dog mening og ville gerne have cupcakes med. Så cupcakes it is:-). Jeg gik dog fra idéen med at pynte dem med frosting. Ved ikke hvor lækre de er, når frostingen er kommet på aftenen i forvejen og udsat for en længere transport og sikkert en formiddag udenfor køl på kontoret??? Derfor besluttede jeg mig for at pynte kagerne med fondant og royal icing. Planen var at lave firmaets logo - Det blev dog ikke helt som det billede jeg havde i hovedet, men mon ikke kollegaerne godt kan se, hvad det forestiller? Og hvis ikke, så skidt pyt med det - Det skal jo bare spises;o). Selve kagerne er lavet af en vanilje-citron og en red velvet dej - 12 af hver. Min mand mener ikke at der kommer så mange på kontoret i morgen, så resterne må bare komme retur og så er Disney-guffet redet - Win win situation;o).

Logo cupcakes!

Der blev en lille (læs; meget) royal icing tilbage efter kagepyntning, så det blev lige til 2 bageplader med sukkerblomster. Dem kan man aldrig få for mange af, vel;o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)