søndag den 28. august 2011

En hurtig gave...

Valdemar skal i dag ned til et hold venner, som har haft fødselsdag her for nylig. Børnene er ved at ha' nået den alder, hvor de primært ønsker sig penge, så de selv kan spare op til lidt dyrere ting. Jeg synes det er lidt småkedeligt "bare" at give penge, men føler mig også en lille smule fantasiforladt; For hvad skal jeg ellers give dem? og jeg vil jo gerne have, at de bliver glade for gaven:-). For at krydre gaven lidt, har jeg her til formiddag lavet et par mobilvedhæng med deres navne. En hurtig, nem og billig gave:-).

Navneskilte som mobilvedhæng

4 kommentarer:

  1. de er da super fine. rigtig go ide.

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare fine. Hvordan har du lavet dem ?

    kh Julie

    SvarSlet
  3. Tak for rosen<3

    Julie: De er lavet i en lille rest krympeplast:)

    Kh. Louise

    SvarSlet
  4. Jeg kan godt se jeg må se at kaste mig ud i det der krympeplast. Jeg har noget liggende men har aldrig prøvet at lave noget med det.

    Tak for svar.

    kh Julie

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)