søndag den 19. december 2010

3. advents vinder....

Tusind tak til alle jer som har deltaget i min give away om elefanten Ella. At dømme ud fra jeres kommentarer, så er der vist noget om snakken, når jeg siger, at elefanter kan gå hen og blive de nye ugler;o).

Igen har jeg været forbi random.org for at finde en vinder og det blev kommentar nr. 15.... Så kære Dorthe/*lume*, din heldige kartoffel;o), tillykke med det. Mail mig din adresse (msn002 @ tdcadsl.dk) og elefanten er på vej til dig:)



Stay tuned for senere i dag bliver min sidste give away for denne omgang skudt i gang;o)

2 kommentarer:

  1. Ihhh nej hvor fedt!!!!!! Det er jo mig der har vundet - tusind tusind tak!!! Mvh Dorthe

    SvarSlet
  2. Hej Louise.
    Forklædet er vel ankommet og jeg har lige lavet et indlæg med det på dengladehat.blogspot.com
    Det er bare super fint. Mange tak.
    Mette

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)