tirsdag den 15. december 2009

Savner...

Ja jeg savner min symaskine helt vildt. Jeg har en masse halvfærdige projekter liggende som jeg gerne vil have gjort færdige. Mit seneste projekt er denne ugleapplikation som jeg lige var gået i gang med i lørdages, da symaskinen bukkede under for arbejdspresset:o(. Jeg har tænkt mig, at den skulle ende med at blive en dejlig krammepude og jeg er fastbesluttet på, at det bliver den første ting jeg færdiggøre, når altså min maskine kommer tilbage.
Symaskinemanden regnede med, at han allerede kunne have symaskinen færdig sidst på ugen eller ihvertfald inden jul afhængig af hvornår han ville få reservedelene. Så nu krydser jeg bare fingre og tæer samt alt andet jeg nu kan krydse;o).

En kommende krammepude!

2 kommentarer:

  1. Hm, Martin så billedet af din uglepude - tror du jeg kan sy en selv -han er intet mindre end FYR og FLAMME.....

    SvarSlet
  2. Hej Kristina
    Jeg har lige sendt dig en mail - sig lige til hvis den ikke dukker op:o).
    Jeg glemte lige at skrive, at jeg har forstørret uglen op og brugt vlisofix:).
    Vh. Louise

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)