mandag den 19. september 2011

Træt på forhånd...

Der er mange glæder ved at være en stor børnefamilie - ja det er der vel også ved at være en mindre familie;o). Men har man sagt børn, ja så har man vel nærmest også sagt snot, løse maver og søvnløse nætter i samme sætning? Her til aften har jeg allerede været inde ved Sigurd 4 gange. Han er ikke rigtig vågen, men urolig og klynkende og skal lige ha' sutten eller en hånd på kinden for at falde til ro. Nu sidder jeg her og er allerede træt ved tanken om, hvilken nat der er i vente. Håber jeg i morgen vågner veludhvilet og alle mine bange anelser er blevet gjort til skamme - Jeg krydser i hvert fald fingre:-)

Sigurd i hopla
Ud over at være lidt småsyg, laver han de mest fantastiske ansigter for tiden!

5 kommentarer:

  1. ååhhh kender det alt for godt.. og jeg har kun 2 børn :)

    SvarSlet
  2. åhhhh ja, var lige ved at skrive velkommen i klubben, men det er nok nærmere mig der er blevet lukket ind i den klub.
    manden min er sløj og har nappet sofaen, lillebror er også syg og først lige faldet i søvn i moras seng, så skal jeg da ikke rende for langt i nat.

    SvarSlet
  3. åh ja.. mine 4 har føltes som 10 her i weekenden!.. og jeg kender virkelig godt følelsen af at sidde og ikke rigtig gide at gå i seng.. får man skal jo bare op hele tiden alligevel??!.. åh ja - men de er jo det hele værd<3 - go aften til dig:-)

    SvarSlet
  4. Hold da op, hvor er han blevet stor:-)
    Jeg håber, han har det fint i dag.

    SvarSlet
  5. Heldigvis sov Sigurd rimelig godt i nat og han har det også langt bedre i dag. Men altså helt godt skal det åbenbart ikke være, for William vågnede så op midt på natten med omgangssyge:-s - Heldigvis kun kortvarigt, så han er frisk igen (7-9-13 og bank under bordet;o)).

    Kh. Louise

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)