torsdag den 22. september 2011

Kender du typen...

Måske du også har et barn, der efter en dag i børnehave gerne slæber en halv sandkasse med hjem gemt i henholdsvis lommer og fodtøj... Sådan et barn er jeg velsignet med, men nu har han skam formådet at sætte trumf på... Da jeg hentede ham i går, fik jeg et mindre chok (ja min mund kom faktisk spontant til at undslippe en høj skinger lyd;o)), da han lige ville vise mig, hvad han havde gemt i støvlen. Jeg må erkende, at jeg bare ikke er til så meget natur - især ikke når den præsenteres i en afstand af 10-20cm fra min næsetip;o).
Nu kan jeg så bare gå og vente spændt på, hvad lommer og fodtøj rummer i dag - Oh skræk og ve:o)

Så hellere en god håndfuld sand;o)

Der var absolut ikke enighed om, om det var til frøens bedste at slippe den fri, men fri det kom den:o)

11 kommentarer:

  1. Hvor er han sød, men jeg forstår nu godt din reaktion;-)

    SvarSlet
  2. Den er da sød den lille frø, jeg kan da godt forstå at han gerne har villet vise dig den.
    Så tænk på hvad vi som arbejder med de skønne unger af og til bliver præsenteret for, jeg kan f.eks. ikke lide edderkopper, men har måttet bide det i mig mange gange og beundre dyret og finde på sjove historier om det.
    Så tag det bare roligt det er kun en overgang så finder han noget andet og vise dig.
    Hilsen Lene

    SvarSlet
  3. Årh det ansigtsudtryk ;0)
    Det har jeg heldigvis ikke prøvet ENDNU, man skal jo aldrig sige aldrig ;0)

    SvarSlet
  4. Hvordan kunne du nænne det ;)
    Det udtryk er da ikke til at stå for.

    Måske hævnen er sød ;)

    Yt

    SvarSlet
  5. hihihihi - bare min søn ville ta lidt kravl med hjem... hans fund består mest i ting som: en træstub(jo, det hele!), 20 m stribet afspærings plast, store grene og andet stort og træls..

    SvarSlet
  6. hvor er han skøn, som han står der og ser bebrejdende på dig ...

    SvarSlet
  7. Fru Kahr: Ja ikke - Jeg er bare til frøer og andet kryb. Men altså jeg har set de tusser som var værre, men jeg blev taget fuldstændig på sengen med den frø i støvlen:o)

    Lene: I har alle min fulde respekt. Edderkopper er også min store skræk eller en af dem;o).

    Julie: Nej man skal aldrig sige aldrig - Det kan ske den dag man mindst venter det;o)

    Yt: Det håber jeg bestemt ikke;o)

    Marlene: Ej men altså det er jo ikke mindre end fantastisk, hvad de børn kan se en brugsværdi i - Her er det primært pinde og sten der kommer med og gerne meget af det;o)

    Pia: Jeg fik faktisk også lidt dårlig samvittighed, da jeg gennemså billederne, synes nu ikke at han så helt så bebrejdende ud i virkeligheden:-). Men set i bagklogskabens klare lys, så er det bestemt ikke en beslutning han var eller er enig med mig i. Han har flere gange været ude for at lede efter dem:).

    Kh. Louise

    SvarSlet
  8. Åh hold nu op hvor er han skøn ;0)
    Herhjemme er lillesøsters lommer fyldt med regnorme og snegle - HAR prøvet at forklare at de aller helst vil bo uden for - smiler..
    Jo vi får mange sjove oplevelser med de unger hi hi!!
    Rigtig god weekend
    KH.

    SvarSlet
  9. Åh nej da ikke regnorme... Snegle kan jeg klare, da de jo har deres hus, så jeg ikke behøves at røre dem sådan rigtig - hvis det altså ikke er skovsneglene hun gemmer i lommerne;o) - Ej det er det vel ikke.
    I dag havde jeg ikke lige fået tømt lommer inden jeg satte vaskemaskinen over og det kunne så sandelig høres:O). Sten i massevis i maskinen går altså ikke lydløst for sig:o)

    SvarSlet
  10. Ååååårh den er sød!!
    Sådan en dreng har jeg også, det værste han har serveret var en KÆMPE edderkop! Jeg hader dem og uden at tænke et sekund, skreg jeg som en tøs og fløj tilbage. Ville ønske jeg havde taget et billede af vores søns ansigstudtryk, han så lidt sjov ud :0)

    SvarSlet
  11. Åh jeg kan helt se det for mig:-D

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)