tirsdag den 6. september 2011

Dagens pakke...

Som jeg tidligere har nævnt lå der en pakke og ventede på mig på det lokale posthus. Nu har jeg kommet ovenpå igen og har endelig fået den hentet. Pakken indeholdt en masse lækkerier til kage- og cupcake-pyntning og jeg har store planer om, hvad der skal laves med mine nye plunger cutters og udstikker. Måske udstikkeren med kattehovedet kombineret med fondanten kan resultere i en Hallo Kitty cupcake? Jeg ved det ikke, men jeg glæder mig i hvert fald til at komme i gang. Alle tingene har jeg bestilt ved den nyopstartet online webshop Cakesandmore.dk - Bestemt et besøg værd, så kig derind og lad dig begejstre:-).

Uhh det kribler helt i fingrene for at komme i gang:o)

Psst uden at løfte sløret for meget, kan jeg da lige sige, at der inden længe kommer en give away her på bloggen med en masse lækkerier, så du kan komme i gang med dine egne lækkerier;o).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)