søndag den 10. januar 2010

Hæklekursus/Blogtræf/Slyngelmøde

Kært barn har mange navne:-).
I går var jeg i Odense, hvor jeg havde tilmeldt mig et hæklekursus som Karen havde arrangeret. Og som hun selv skriver så var det en helt igennem fantastisk dag. Dejligt endelig at få sat lidt ansigter på nogle af personerne bag de efterhånden mange blogs jeg læser dagligt. Dejligt at møde nogle skønne Qvinder som jeg håber at lære bedre at kende inde på Slyngebarn. Og sidst med ikke mindst - Dejligt endelig at lære at hækle. Okay jeg er ikke udlært, men jeg har lært nogle af grundtenikkerne og har fået stort mod på at kaste mig ud i nye hækleprojekter. Som projekterne vil blive færdiggjort eller måske kasseret, vil de selvfølgelig blive vist her på bloggen.
Når man sådan er ude blandt andre bloggere, så er kameraet selvfølgelig et must. Men som min datter sagde, da jeg kom hjem; "Hvor er det typisk dig mor.... Du har jo kun taget billeder af maden":o). For at undskylde mig selv, så må jeg altså også tilstå, at jeg synes, at kagerne var fantastisk gode;o).... Og som om det ikke er nok, så var selskabet og hækleriet jo også så fangende og dragende, at jeg selv synes, at jeg er undskyldt for de manglende billeder:o).

Forresten er der nogen der ved, hvad der var inden i de fantastiske lækre sandwich med agurkskriver???

Og så lige et lidt større billede af de armbånd jeg har fået hæklet. De er ikke perfekte, men jeg er s** stolt alligevel:-).
Armbåndene er med stofbetrukne knapper.
Så TUSIND TAK Karen og alle dine hjælpere for det gode initiativ og fuldførelsen af det!

Ps. Også en særlig tak til Tante Grøn for den fine hæklenål som skulle være noget af det ypperste samt rabatten i butikken!

4 kommentarer:

  1. Hej.
    Jeg var der også, men vi fik vist ikke snakket. Du har da været flittig og fået lavet nogle fine armbånd.
    Ang. agurkesandwich var der opskrift på sådanne i sidste nummer af BoligLiv.
    Kh. Malene.

    SvarSlet
  2. Tak - Den opskrift må jeg straks opspore:).

    Vh. Louise

    SvarSlet
  3. Hej Louise - fik jeg hilst på dig i lørdags.. Jeg er vildt ærligerlig over at tiden fløj afsted.. og at jeg måtte skynde mig hjem... håber vi får hilst på hinanden en anden dag. altså!!

    SvarSlet
  4. Hej Christina

    De 2½time fløj altså bare af sted - sådan er det jo når man er i godt selskab;o). Jeg har sendt et svar til dig inde på din egen blog:)
    Men håber altså også at vi får lejlighed til at hilse på hinanden en anden dag - gerne snart;o)

    Vh. Louise

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)