torsdag den 24. juni 2010

Nyt betræk til voksiposen

Ville så gerne skrive, at jeg var færdig med at sy det nye betræk til voksiposen... Men det kan jeg desværre ikke eller jo det kunne jeg faktisk godt for de detaljer, der mangler er ikke en del af selve betrækket;o). Men før jeg kan sige, at jeg er helt færdig med voksiposen, mangler jeg lige at sætte nogle nye snore på selve dynen - De skal være røde lige som dem jeg har brugt på betrækket. Jeg synes den røde farve giver et dejligt frisk pust til den støvet blå babyfløjl, som jeg har brugt som yderstof. Ud over de røde snore vil jeg også ombetrække hankene på bærerpladen (er ikke i på billedet), så de kommer til matche. Puha nu har jeg sagt højt, hvad jeg mangler.... Det forpligter jo heldigvis ellers ville jeg sikkert bare "glemme" alt om det og lade stå til:o).
Jeg har prøvet at spice voksiposen lidt op, ved at krydre den med en applikation af en gren med blade på. Det synes jeg er lykkes helt godt, hvis jeg selv skal sige det (og det skal jeg jo, da det er min blog;o)). Den anden dag faldt jeg over en bladformet knap som jeg synes passer godt ind i temaet, så den måtte jeg selvfølgelig erhverve mig:).


Voksiposen og detaljerne!

Voksiposen - Nu med indhold og den blev godkendt;o)

8 kommentarer:

  1. Hvor er den bare flot! Og lækkert indhold;-)

    SvarSlet
  2. Hvor er den blevet god ;0)
    Både pasen og indholdet........

    SvarSlet
  3. Det er nok den flotteste voksipose jeg har set! Sådan en vil jeg også have, men kan man stoppe en 2- årig i en voksipose?? ;0)
    kh. Helene

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare blevet flot... Jeg er helt vild med grenen og bladene..

    Smukt..

    KH
    Cristina

    SvarSlet
  5. hold da k... hvor er den flot louise, jeg tør slet ikke begive mig ud i at ombetrække liams voksi selvom den er kedelig grå og ikke helt passer til min farverige søn! var det svært???

    SvarSlet
  6. Sigurd ser jo forrygende ud i den "nye" voksi:-)

    SvarSlet
  7. Tak for alle jeres søde kommentarer både om betrækket og indholdet;o).

    Helene: Tusind tak. Sigurd skal slide den op og får ikke lov til at forlade den før end han er mindst 5år;o).

    Anja: Tak! Det er faktisk ikke så svært. Jeg havde det gamle originale betræk som jeg ved en tidligere lejlighed havde sprættet op og lavet markeringer for snorhuller osv. Så det var mit mønster:o). Så nej svært synes jeg ikke at det var;).


    Ha' en god dag!
    VH. Louise

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)