torsdag den 17. juni 2010

Et nyt kapitel...

Nu varer det ikke længe før end William kan afslutte et kapitel samtidig med, at han påbegynder et nyt kapitel i sin helt personlige bog om sit liv. Her til aften har vi nemlig været til afslutningsfest i børnehaven. Selv om William er begyndt nedtællingen til skolestart (16 dage har han tilbage i børnehaven;o)), så har vi været rigtig glade for tiden i børnehaven og heldigvis vil vi da stadigvæk have vores daglige gang der.
Men afslutningsfesten var en stor ting for William. Han var stolt og glad, da han fik overrakt et diplom.

William med diplomet - På den store klat "elefantsnot" har hans fri for mobberi bamse siddet!

En af børnenes (og forældrenes;o)) gaver til pædagogerne var en jordbærplante fra hver af børnene som de selv skulle plante. En gave som fremtidens børnehavebørn forhåbentlig også kan få glæde af:).

Der graves, plantes og vandes!

Her på falderebet må jeg indrømme, at jeg vist nok er lige så forventningsfuld og spændt som William og jeg glæder mig til, at vi sammen skal tage hul på et nyt kapitel i hans liv.

2 kommentarer:

  1. uhhhh hvor spændende, det var godt nok også stort da kian havde første dag på fritten og hvor vi dog glæder os til skolestart

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)