onsdag den 16. juni 2010

Populær...

I gennem min skoletid har jeg aldrig set mig selv som værende en helt-igennem-integreret del af den populære "klike". Jeg tror mere, jeg var sådan gennemsnitlig - Jeg kunne både være sammen med de stille og rolige, dem der ikke gjorde meget væsen af sig og den næste dag kunne jeg hænge ud med de smarte populære piger - dem der var fremme på beatet og altid vidste hvad der in og hvad der var yt. Altså en helt almindelig gennemsnitlig skole- og gymnasieelev, som måske til tider har kigget efter de smarte og flotte populære piger med en snert af misundelse i blikket.
Men nu skal jeg da love for, at jeg er gået hen og blevet populær. Jeg er i en uventet høj grad gået hen og blevet flatteret, elsket, værdsat og ønsket......

Så når vores 3 årige søn ikke gider, kan eller må, lyder det:
  • MOAR SKAL åbne lågen til trappen
  • MOAR SKAL børste mine tænder
  • MOAR SKAL skifte min ble
  • MOAR SKAL hælde mælken på morgenmaden
  • MOAR SKAL hjælpe med tøjet
  • MOAR SKAL hjælpe med skoene
  • MOAR SKAL ha' mysse
  • MOAR SKAL ha' kram
  • MOAR SKAL rede utallige tråde ud
  • MOAR SKAL hjælpe med at få sko af
  • MOAR SKAL puste, når jeg er faldet
  • MOAR SKAL give mys
  • MOAR SKAL give kram
  • MOAR SKAL hjælpe med skoene endnu en gang
  • MOAR SKAL skifte min ble igen igen
  • MOAR SKAL hælde vand i mit glas
  • MOAR SKAL puste på mine varme mad
  • MOAR SKAL børste mine tænder
  • MOAR SKAL putte, mysse og kramme mig
Fortsæt selv listen og gentag den i det uendelige....

Jeg vil aldrig mere kigge på de populære piger med misundelse i blikket - For hold da op, hvor er det hårdt arbejde at være populær;o)

3 kommentarer:

  1. Lidt hårdt - men også skønt :-)
    Lyder meget som her; efter laaang tid med en enormt farsyg dreng er Magnus blevet ekstremt morsyg, hvilket jeg faktisk ikke er vant til! det er så "slemt" at den ellers længe temmelig ombejlede far nærmest er lidt fornærmet over at være tilsidesat ;-)

    Men det er vel bare en fase?

    SvarSlet
  2. Hej Christine
    For meget eller for lidt - det er skisme ikke nemt for de kære små:o).
    Og du har helt ret - skønt er det også. Jeg ville jo nødig undvære alle de kram og kys der følger i kølevandet på min popularitet;o).
    Vh. Louise

    SvarSlet
  3. Jo tak. Det er hårdt arbejde. Men også dejligt. Forskellen er nok bare, at dette er endeløs kærlighed. Klikens populære piger, skulle sikkert kæmpe en hel del mere for samme opmærksomhed ;0)
    /Kari

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)