søndag den 27. juni 2010

Mobilsnak....

For en måneds tid siden "arvede" Valdemar bedstefars gamle aflagte mobiltelefon incl. et taletidskort med omkring 80kr . Så var lykken jo gjort:-). Han har dog ikke rigtig haft brug for den, så den har ligget pænt ved siden af den medfølgende oplader - Tror måske han havde glemt alt om den.
Men i går, hvor vi skulle i zoologisk have, spurgte Valdemar om det var ok, at han gik lidt rundt alene der oppe. Aftalen blev, at han så skulle have mobilen med, så han hele tiden kunne komme i kontakt med os og omvendt. Tror da lige, at han tog det med "hele tiden" bogstaveligt. I de 3 timer vi tilbragte i Odense Zoo (incl. fælles frokost og tiden der gik med at komme ind og få fornyet årskort), nåede han vel at ringe til os ikke mindre end 15 gange:o).
Valdemar stornød dagen og har fået en fantastisk oplevelse på egen hånd!
Nu ligger mobilen så igen ved siden af opladeren og klar til næste gang vi drager af sted:).

2 kommentarer:

  1. dejligt i havde en go tur, fik set en masse dyr og snakket i telefon!

    SvarSlet
  2. haha ja han tog det vist meget bogstaveligt :-D

    her startede Gustav med at gå hjem fra skole selv for nogle uger siden og fik så mobil med til at ringe når han går fra sfo, bare for at sige han er på vej, men han synes vist det er ret sejt, så han ringer gerne når han går fra sfo, når han skal over vejen, og måske en gang mere bare for at sige hej på en tur der tager max 10 min at gå ;-) men hyggeligt er det, og jeg tager mig selv i at gå og glæde mig til at høre hans glade stemme kl.14.35 :-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)