søndag den 6. juni 2010

Musik for sjælen!

I går var det endnu en gang tid til at aflægge den lokale festival et besøg. Traditionen tro bød festivalen på masser af god musik fra primært byens beboere. I år havde man også valgt, at børnehaven skulle deltage og der kunne vi jo bidrage med hele 2 børn:).

Der blev spillet luftguitar og sunget igennem til den helt store guldmedalje

På trods af, at Carl Johan kun lige er startet i børnehaven, var han helt fremme ved scenekanten, hvor han gav den fuld gas

Som afslutning på numrene skal der selvfølgelig bukkes og nejes. William havde en meget selvsikker tilgang til den sag og så ud som om han aldrig havde lavet andet:o)

Det var skam ikke kun børnehavebørnene der indtog scenen. Valdemar med band;o) gav også et par rocknumre!

Langt senere på dagen, blev det 5. klasses samspilshold, der spillede op til dans.
Frederikke som HADER kameraet, men som spiller god musik;o)

Helt igennem en forrygende dag med et strålende vejr. Børnene har allerede fået en dejligt sommerkulør. Modsat ser det tilgengæld ud med mig og min helårs vinterblege hud - Den er nu blevet ret rød. Av for filen - hvornår lærer jeg, at det ikke kun er børnene som skal smøres ind i solcreme?

2 kommentarer:

  1. har du selv syet hatten? - har en veninde der har "bestilt" en - kunne godt tænkte mig at tage hende på sengen og levere en :-)

    SvarSlet
  2. Ja sommerhat er hjemmegjort:). Jeg har taget udgangspunkt i dette mønster http://www.ottobredesign.com/fi/kaavat/pdf/lierihattu_nl.pdf
    Hatten er lavet vendbar!

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)