torsdag den 24. juni 2010

Blomster...

Jeg har modtaget de skønneste blomster og så er de ikke en gang fra min mand, men fra en sød blogveninde, som har været så sød at ligge tid og kræfter i en blomsterrangle til Sigurd samt 2 blomsterhoveder som jeg har planer om skal forvandles til barnevognsophæng (men mere om det, når jeg når så langt;o)).
Cristina er utrolig kreativ og en mester indenfor mange af håndarbejdets sniklede grene, så jeg vil varmt anbefale dig at kigge forbi hendes blog, Smaa glimt fra livet, og lade dig inspirere af hendes flotte kreationer.

Rangler og de 2 blomsterhoveder

Endnu en gang tak for den fine byttehandel, Cristina:-)

2 kommentarer:

  1. Selv tak for byttehandelen, og jeg glæder mig til at se, hvad du får lavet med blomsterne.
    Og tusind tak for de søde frugtposer du har syet til Jonathan.
    De er allerede taget i brug, bla til hans bamse og sutter.. ;-)
    Tror lige han og jeg skal have en lille snak om, hvad de egentlig skal bruges til.. smiler

    KH
    Cristina

    SvarSlet
  2. Jeg synes, det er ikke mindre end fantastisk, at man kan indgå sådan nogle byttehandler her i blogland:-). Super dejligt, at man kan gøre brug af hinandens forskellige evner.
    Elsker den kreative og hjælpsomhed jeg møder rundt omkring på alle de blogs jeg dagligt besøger:).

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)