tirsdag den 1. juni 2010

Operation navnemærkning;o)

Når man begynder i børnehave, så skal man jo helst have skrevet navn i tøjet. Dagen i går gik derfor med at lege med mit broderiprogram. Det resulterede i en fleecejakke til Carl Johan - Eller det vil sige; fleecejakken er købt, men broderiet har jeg selv stået for. Navnebroderiet er jeg rigtig godt tilfreds med. Thomas Tog blev derimod ikke så god - Den sorte broderitråd er lidt (læs: meget) svær at se, da jakken jo også sort (Måske jeg skulle tænke processen helt igennem inden jeg går i gang næste gang;o)). Det hvide i Thomas' øjne og på hans tænder er ligeledes svært at se. Ting der alle kan rettes, hvis jeg skulle få lyst til at brodere motivet igen. Men Carl Johan er super tilfreds, så det bliver nok ved det:).

Nu med rygmærke!

3 kommentarer:

  1. Hvor er den sej ;)
    Kan godt fostå han er tilfreds.

    Yt.

    SvarSlet
  2. Du ved godt rygmærker er forbudt ikke :o) Synes egentlig ikke det gør noget at det er lidt utydeligt - en fin kontrast til det meget tydelige navn!
    Ville ønske jeg havde et større hus med et lile bitte syværelse - men det har jeg ikke så jeg må nøjes med min lille symaskine - har svært lyst til at opgradere den dog... meeeeen nu har jeg kun haft den et år - og selvom den har været meget produktiv så er den nok ikke klar til at blive udskiftet endnu. Martin har bestilt ugle puden i størrelse hovedpude - lidt spændt på hvordan det bliver.

    SvarSlet
  3. Tak skal I have:)

    Kristina, jeg glæder mig til at se din uglepude:)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)