lørdag den 5. juni 2010

Fejl og mangler!

Når kvinde er kvinde værst..... Det passer faktisk ret godt på mig. Jeg har en (u)vane med at gå alle mine kreative projekter efter helt ned til mindste detalje med meget kritiske øjne. Selvfølgelig er det godt nok at få rettet evt. fejl og lære af dem, men nogle gange kan jeg alligevel godt være lidt træt af mig selv. Hvorfor ikke glædes om ens arbejde i stedet for at være evig fokuseret på fejlene???
I går aftes sad jeg og arbejdede på dette Lynet McQueen broderi. Hr. Nielsen og drengene er vildt imponeret, men hvorfor f**** kan jeg ikke tage i mod rosen og klappe mig selv på skuldrene? Nej jeg skal fokusere på de (mindre) fejl der trods alt er i broderiet.
I får lige et billede af broderiet, så I ved hvad jeg snakker om;o).

Lynet McQueen

3 kommentarer:

  1. Wow det er flot. Jeg har svært ved at få øje på hvilke fejl der skulle være, men jeg kender det SÅ godt fra mig selv, det du beskriver! Godt vi er bevidste om det - så skal vi nok blive bedre til at tage imod ros og klap på skulderen hen af vejen!

    SvarSlet
  2. Tak skal du have Malene. Det er helt sikkert noget jeg vil arbejde med:)

    SvarSlet
  3. nej hvor er den flot kan altså ikke se nogle fejl
    men kender det godt roser nogen mit arbejde
    er jeg den første til at sige kan du ikke se der er fejl der og der
    hilsen ellinor

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)