fredag den 18. juni 2010

Vinderne er.....

Er lige kommet hjemvendt fra Odense, hvor Frederikke blev fejret på behørigvis (mere om det i et senere indlæg;-)). Da mine fødder, ja faktisk hele min krop, er kvæstet efter dagens stabasser, har jeg valgt den nemme løsning og givet jeres lodder numre og bedt Frederikke nævne 2 tal. Så ingen billededokumentation denne gang:o).
Først og fremmest vil jeg gerne takke alle jer som har deltaget i min give away - Tusind tak for det og mange mange tak for alle jeres søde lykkeønskninger.
Men nu til det mere spændende...... Vinderne af min give away er Anja og Mette. Send mig en mail, msn002@tdcadsl.dk, med jeres ønsker og adresser, så finder vi ud af noget:-).

Et eksempel på hvordan stofposerne kan se ud!
Jeg er spændt på, hvordan de 2 næste kommer til at se ud;-)

6 kommentarer:

  1. Tillykke til vinderne..

    Og sikke da nogle søde poser på billedet.. Synes næsten jeg kan kende navnet ;-)

    KH
    Cristina

    SvarSlet
  2. Tillykke tillykke - er helt grøn af misundelse.

    SvarSlet
  3. jahhh jubiii TARK!!!!!!! sender dig en mail her i løbet af weekenden.... sådan blev min lørdag lige en tand bedre!!!

    SvarSlet
  4. Hej Louise - Jeg sender dig en mail snarest 1000 tak sikke en dejlig overraskelse. Kh. Mette

    SvarSlet
  5. tillykke til de heldige :)

    Kh sara

    SvarSlet
  6. Cristina: Ja det skulle du også gerne;o). De er sendt i dag, så må ikke du har dem i morgen. På forhånd tak for byttehandlen:).

    Anja & Mette: Tillykke til jer:). Jeg vil glæde mig til at læse jeres mails:o)

    Kh. Louise

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)