søndag den 6. juni 2010

Award

Jeg har lige opdaget, at Fru Kahr har givet mig en award. Tusinde mange tak for det:o)


Med awarden følger også nogle forpligtelser og de er;
  • Kopiere awarden ind på din blog
  • Tak og link til den, der har givet dig den
  • Fortæl 7 ting om dig selv
  • Link til 7 andre bloggere og spred lidt glæde
De to første punkter har jeg allerede klaret, så jeg vil give mig i kast med at fortælle 7 ting om mig selv:
  1. Jeg har lovet mig selv, at jeg skal blive (meget) bedre til at tage i mod ros fra andre! Så nu er det skrevet, så skal jeg bare efterleve det;o)
  2. Jeg stornyder det dejlige vejr, vi har haft de seneste dage - Dog bliver vejret primært nydt indendøres, da hverken mig krop eller hud er særlig glade for solens brændende stråler. Men mit sind nyder det;-)
  3. Jeg har allerede brugt hr. Nielsens fars dags gave 2 gange. Han fik en lækker Kenwood køkkenmaskine - Ja hr. Nielsen man skal passe på med, hvad man ønsker sig;o)
  4. Jeg glæder mig til den kommende uge som skal stå i kreativitetens tegn, hvis altså lille Sigurd giver mig lov;o)
  5. Jeg gad godt at være bedre til at få blomster og planter til at gro. Desværre har jeg bare ikke grønne fingre:o(. Hvor svært kan det være at huske at vande blomsterne???
  6. Jeg nyder min alenetid, når de store er i skole og børnehave og Sigurd sover i barnevognen. Den stund bliver helst brugt bag computeren, symaskinen eller en god bog og imedens prøver jeg at pakke den dårlige samvittighed over hvad jeg kunne ha' lavet istedet for væk.
  7. Hvis jeg kunne gøre noget om, ville jeg absolut ikke ændre en ting:). For så ville jeg jo ikke være der, hvor jeg er i dag;o)
Og nu til det svære..... At give awarden videre til 7 andre bloggere. Puha jeg synes det er svært - ikke fordi der ikke er nogle fantastiske blogs derude, men fordi denne award allerede har været vidt omkring. Jeg forsøger mig nu alligevel og undskylder på forehånd, hvis jeg kommer til at give den til en som allerede har modtaget den:o). Hermed en award til indehaverne af følgende 7 blogs:

2 kommentarer:

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)