søndag den 20. juni 2010

Fødselsdagsweekend

I fredags fyldte Frederikke 12år. Traditionen tro startede dagen med en skøn morgensang fra husets øvrige beboere. Herefter stod den så på gaveudpakning ved et veldækket morgenbord med morgenbrød fra bageren. Selvom man har fødselsdag, så skal skolen jo passes alligevel - Så efter morgenmaden gik det af sted til skole!
Forældrerådet i Valdemars klasse kunne jo ikke vide, at Frederikke havde fødselsdag i fredags,så de havde desværre lagt den årlige sommerfest på denne dag. For at tilfredsstille alles behov, havde hr. Nielsen og jeg valgt at dele os op. Så han tog til sommerfest med de 3 store drenge imedens Frederikke, en veninde, Sigurd og jeg sidst på eftermiddagen tog til Rosengårdscentret, hvor vi fik hygget, spist og shoppet igennem;o). En tur lige i Frederikkes ånd!
I går stod den så på børnefødselsdag (hvis man kan kalde det det, når fødselaren bliver 12år?) med pigerne fra klassen og nogle private venner. Pigerne hyggede sig og endnu en gang blev jeg overrasket over, hvor gnidningsfrit de kan lege sammen alle sammen.
Så en rigtig god og hyggelig weekend, hvor Frederikke er blevet fejret efter alle kunstens regler (men hold da op, hvor har jeg været træt i dag;o)).

Fødselaren!

Tillykke skat

7 kommentarer:

  1. Tillykke med hende :)

    SvarSlet
  2. tillykke med hende louise.

    min mail er dum så jeg sender dig en besked på MF ang. den der frugtpose, håber det er okey :o)

    SvarSlet
  3. Tak skal I have:)

    Anja: Det gør du bare:)

    SvarSlet
  4. Tillykke med datteren ;)
    ja, det er hårdt at holde fødselsdag.

    Yt.

    SvarSlet
  5. Hjerteligt tillykke :) En fødselsdag skal da klart fejres i fødselarens ånd !! dejligt.

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  6. stort tillykke herfra, lyder som om det har været en dejlig dag :)

    Kh Sara

    SvarSlet
  7. Tusind tak skal I have alle sammen:)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)