søndag den 13. juni 2010

Nederdel Flora

Jeg er måske naiv, men jeg tror og håber stadigvæk, at den danske sommer bliver helt fantastisk. Derfor har jeg også fået lavet mig endnu en nederdel - Denne gang i det lækreste bløde bomulds chambrey. Mønstret er ret simpelt. 2 firkanter som begge måler 55x53cm. Elastik eller rib til taljen og skråbånd til bunden. Såre simpelt:o). Jeg har krydret den med lidt applikationer - stærkt inspireret af forsiden af denne bog. Jeg er blevet helt godt tilfreds med resultatet og glæder mig til at tage den i brug... Sådan for alvor;-)

Min nye Flora nederdel:)

5 kommentarer:

  1. Hvor er den fin. HE HE og jeg kan se at vi har samme smag jeg har selv lavet en nederdel ud fra sammen bog... prøv at tjekke min side.

    SvarSlet
  2. Den er rigtig flot. Dejligt at du viser inspirationskilden også! Tak for det :-)

    SvarSlet
  3. Wauuu, hvor er den smart den nederdel, Stine:)

    SvarSlet
  4. Skøn nederdel du har syet ;)

    Det kunne friste at lave en selv.

    Yt

    SvarSlet
  5. Henny: Tak! Har du bogen? Og er den god? For jeg har kun lige set forsiden på nettet, men måske man kunne blive fristet til at købe den;o)

    Kamma og Ko): Tak! Det var da så lidt med inspirationskilden - Håber der er andre der bliver inspireret og viser frem på deres blogs:). Jeg elsker selv, når folk linker til deres inspirationskilde. Det er lidt sjovt, at se hvor forskelligt man kan lave det:)

    Stine H J: Tak:-)

    Yt: Tak! Kom du bare i gang;o)


    Vh. Louise

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)