mandag den 28. juni 2010

En af præmierne...

Jeg er blevet færdig med frugtposen til den ene vinder af min seneste give away. Mette havde et ønske om en pose lavet af Barbapapa stof i lyserød, lilla, gul, rød eller lignende farver. Desværre har jeg kun Barbapapa stoffet med lyseblå baggrund - måske ikke lige det optimale valg til en pige på 3??? Så derfor faldt jeg noget storblomstret stof og broderede Barbagrøn der på. Jeg valgte Barbagrøn for, at den ikke skulle falde i med stoffet. Denne gang har jeg også leget lidt med bogstaverne. Jeg har svunget dem lidt (hvis man overhovedet kan sige det:o)) og de har derfor fået et blødere og mere piget udtryk.

Barbagrøn spiler harpe på en blomstereng;-)

Frugtposen skulle gerne nå frem til sin nye ejermand i dag og jeg håber den falder i god jord.

Kan I have en rigtig god, varm og solrig dag der ude:-)

5 kommentarer:

  1. Hvor er den fin:-) Mon ikke modtageren bliver glad. Vi nyder i hvert fald Mads' helt personlige frugtposer. De er praktiske i brug og altid nemme at finde - for der er jo ikke andre, som har samme model;-)

    SvarSlet
  2. Hej Louise - Hvor er den bare flot og perfekt til Sara....der kommer billeder på min blog i aften. 1000 tak :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  3. Fru Kahr: Tak skal du have - Det er altid dejligt at høre, at poserne gør lykke:)

    Mette: Velbekomme - Fornøjelsen er helt på min side:). Dejligt at høre, at posen er kommet frem, man kan jo aldrig vide sig helt sikkert med Post Danmark;o)

    SvarSlet
  4. ihh hvor er den flot, så snart den lille/store herre her i huset bliver enig med sig selv skal du nok få besked fra os ;o)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)