onsdag den 11. maj 2011

Morsdag...

Morsdag skal man bestemt ikke kimse af. Det er da skønt, at en enkel dag om året er helligt kvinden - moren. Jeg nød i hvert fald dagen i søndags, hvor jeg rigtig blev råforkælet lige fra morgenstunden med gaver på morgenbordet. Frederikke havde selv været ude og købe en lækker velduftende parfume til mig. Imedens havde hr. Nielsen vist givet drengene en hjælpende hånd og af dem fik jeg en dejlig body scrub og creme. Som om gaver ikke var alt rigelig, så opførte børnene sig også eksemplarisk hele dagen - Det var ikke meget, vi så og hørte til dem (måske det skyldes, at weekenden blev tilbragt i sommerhus med gode venner og deres børn;o)). Mændene holdt sig så sandelig ikke tilbage - De tilberedte en helt fantastisk velsmagende aftenmaden. Og for at sætte prikken over i'et blev morsdag afsluttet med et slag Bezzerwisser, som hr. Nielsen og jeg vandt - Så bliver dagen da ikke bedre;o). 

Et moderhjerte blev rørt af denne blomsterdekoration

3 kommentarer:

  1. Ejjj det går da også bare lige i mit hjerte. DET der er det der gør livet til noget helt fantastisk og meget meget livsbekræftende!

    SvarSlet
  2. Åh hvor fint :0) Lyder som om du har haft en fantastisk dag.
    Jeg fik for første gang mors dags gaver - storebror havde lavet et fint armbånd om lillepigen havde udvalgt en fin grydeske, da hun havde været ude at handle med mormor.. Hvor bevidst hun har været om at det var mors dag, vides ikke med stolt over at medbringe gaver med hjem, det var hun ;0)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)