søndag den 1. maj 2011

Hyggelig, men effektiv weekend...

Det har vi haft og så har den tilmed været solrig, så derfor er det meste af weekenden da også blevet tilbragt udendørs. Udhuset er blevet tømt og tingene er sorteret - De ting som skulle blive er rykket på plads igen, resten står klar til afhentning af det lokale loppemarked. Haven har fået en lettere trimning. Ellers er der bare blevet slappet af og jeg har endda tilbragt nogle timer på mine sysler - Jubii så bliver weekenden bare ikke bedre;o).
5 puder, som vist nok går under navnet pølsepuder/pøllepuder, er det blevet til. Grimt navn til de farverige puder, som jeg bliver helt glad af at se på. På trods af min og børnenes begejstring for dem, håber jeg dog ikke, at jeg kommer til at beholde dem selv.... Jeg har nemlig besluttet mig for, at jeg vil være i rigtig god tid til det julemarked som Pakhus forhåbentlig arrangerer og som jeg håber, jeg komme til at deltage i:-).

9 kommentarer:

  1. Wåw. de er fede. Dem skal du nok få solgt. De inspirerer en del :o) Hvad bruger du som fyld ??

    SvarSlet
  2. Iiih - lækre farver :) Lige til at blive glad i låget af :)

    SvarSlet
  3. Nej, hvor er de lækre, og i sådan nogle flotte klare glade farver. Også et flot billede arrangement i øvrigt. :-O

    SvarSlet
  4. Lyder som en skøn weekend ☺
    Puderne ser rigtig fine ud og i dejlige glade farver..
    KH.

    SvarSlet
  5. Waow de er fede! Dem skal du dælme nok få solgt.

    SvarSlet
  6. Sine J-K: Tusind tak:). Fyldet er en helt almindelig monteringspude.

    House of Hesselberg: "Glad i låget", det må bestemt være den rette beskrivelse:)

    Mia: Mange tak. Ja billedet blev taget udendørs dels fordi lyset er helt fantastisk derude og så var jeg fri for at rydde op indendørs;o)

    Gårdejerinden: Tak for de søde ord:)

    Britta: Sådan en kommentar kan man jo leve højt på længe og den skal nok holde mig til ilden, så tak for den:)

    Kh. Louise

    SvarSlet
  7. Wow de er super fede de puder ;-)

    SvarSlet
  8. Ih, hvor er de bare søde og sommerlige og indbyder lige til en tur i liggestolen ...

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)