søndag den 24. oktober 2010

Vinderen er....

Så er der "kun" 2 måneder til jul og det er dermed også blevet tid til at udtrække vinderen af min lille give away. Først og fremmest vil jeg dog lige sige tak til alle jer som har haft lyst til at deltage - Det er dejligt og luner i denne kolde tid:-).
Har haft en dejlig men hæsblæsende dag i Legoland (mere om det i et senere indlæg;o)), så overskudet har ikke lige været til den store kreativitet i forbindelse med udtrækningen af vinderen. Derfor har jeg også krøbet til den lette løsning og har brugt random number generator.

Vinderen udtrækkes....
Og vinderen er Malene (by myr) som skrev indlæg nr. 4;"Sikke en lækker give away...jeg er helt klart med:-) Og så lige en forespørgsel...hvad koster det at bestille julekuglerne med navn på, hvis man nu skulle købe én?? Kh. Malene" Tillykke Malene - Du kan sende mig en mail på msn002@tdcadsl.dk, hvor du skriver din adresse og selvfølgelig hvilken farve kugle du ønsker samt hvilke data der skal skrives på julekuglen og med hvilken farve (guld eller sølv).

Julekugler i grønne, hvide og turkise farver
Alle i en blank og en mat udgave

Julekugler i sølv, røde og lilla farver
Alle i en blank og en mat udgave

Marlene, du var så sød at spørge ind til, hvad en julekugle ville koste, hvis den skulle købes (måske ikke så aktuel, når nu du har vundet;o)), men jeg har regnet lidt på det og kan oplyse, at en julekugle vil koste 50kr incl. porto.

8 kommentarer:

  1. Tillykke til Marlene!!
    Jeg er meget interesseret i at købe et par stykker, skal bare lige finde ud af farve og tekst.
    KH Micha

    SvarSlet
  2. Micha, du skal være så hjertelig velkommen:)
    Kh. Louise

    SvarSlet
  3. Jeg har haft sendt dig en mail, men ved ikke om du har modtaget den?
    KH Micha

    SvarSlet
  4. Hej Micha - Så er der svaret;o)
    Kh. Louise

    SvarSlet
  5. hvad koster de kugler i turkise farver??

    SvarSlet
  6. hej :)
    hvad koster de turkise kugler.

    SvarSlet
  7. De turkise kugler koster 50kr incl. navn og porto:)
    Vh. Louise

    SvarSlet
  8. hvad vil de koste hvis man ikke vil have noget på dem??

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)