søndag den 30. august 2009

En genganger og så alligevel ik'

Kan I huske den Pippi-kjole jeg viste for en uges tid siden??? Ellers får I lov til at nyde den endnu en gang, for jeg har været så heldig, at min meddesigner Katrine (og hendes mor;o)) har givet mig lov til at bruge nedenstående billeder her på bloggen. Og hvor er jeg glad for det, for Katrine kan altså præsentere kjolen 1000 gange bedre end en gine - og så skal vi selvfølgelig ikke ind på, at det ikke er mig der står bag fotograferingen af disse skønne billeder:o).
Når jeg har syet tøj til andre, bliver jeg altid helt vild nervøs. Får lidt ondt i maven osv. For sidder tøjet nu godt og kan de lide det - Kort sagt; lever tøjet op til deres forventninger??? Alle disse spørgsmål kan simpelhen få min mave til at slå knuder, men dem kunne Katrine da hurtigt for løsne op. Katrines mor skrev ret hurtigt tilbage til mig og kunne fortælle, at Katrine mente, at det var den flotteste kjole hun nogensinde havde haft. Og et par dage senere fik jeg så endnu en hilsen, hvori Katrines mor nu kunne berette, at Katrine ikke have været helt tilfreds med, at kjolen skulle til vask for så kunne hun jo ikke have den på:o). Hvor bliver jeg bare glad, når jeg får sådan en feedback.

Ikke mere snik snak - men nu til billederne af min meddesigner Katrine og kjolen!


Og Katrine takker af for denne gang;-)
Kære Dorthe og Katrine - endnu en gang mange tak for lån af de dejlige billeder!

2 kommentarer:

  1. Tak for de søde ord Louise :-) Katrine glæder sig SÅ meget til hendes fødselsdag, hvor jeg har sagt ja til at hun får kjolen på i skole, for hun kan ikke vente med at vise den frem for klassekammeraterne :-))

    Det er bestemt ikke sidste gang, du syer til Katrine!

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)