torsdag den 6. august 2009

Frugtposer

3 nye frugtposer har jeg fået produceret. Som tidligere er også disse blevet foret med pvc- og phalat-fri voksdug.
Af hensyn til de nye ejere har jeg valgt at kamuflere de broderet efternavne på poserne - Kamufleringen er ikke den pæneste, men jeg håber, at I kan se bort fra denne lille skønhedsplet;o)

Skøn tøset pose hvorpå navnet er broderet med lilla og hvor snorstopperen selvfølgelig også er lilla:o)

Sej pose i army-farver. Den sorte snorstopper og navnet falder godt ind i farverne8-)

En pose til min kære lille nevø!

1 kommentar:

  1. Hej Fru Melgaard.
    Hold da op nogle søde frugtposer.
    Tør man spørge om du syr på bestilling og hvad det koster??
    Vil du sende en mail: christinahemmingsen@mail.dk
    Venlig hilsen og God jul
    Christina

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)