onsdag den 22. april 2009

I dag er det....

Lige præcis 9år siden, at dette billede taget.
Og hvor er der skal meget på de 9år. For lige at nævne nogle af hovedpunkterne er vores datter er blevet 9år år ældre og bliver snart 11år, 3 drenge er kommet til på de 9år, 1kg eller 2 har sneget sig på i årenes løb, Vi har fået hus og ja jeg er blevet 9år ældre - ikke at det ses, man er vel kun så gammel som man selv føler sig;o)

Dagen i dag skulle selvfølgelig fejres og det blev den med en middag i byen for alle 6 familiemedlemmer samt nyt til moren aka mig. Tøjet i dagens anledning bestod af endnu en buksedragt med smock henover brystet - igen en fabrikation af undertegnet. Det er absolut ikke den sidste buksedragt, jeg laver til mig selv. Der er allerede indkøbt noget dejlig blødt coralfarvet jersey til formålet, så nu gælder det bare om at komme igen.
Et billede fra vores 9års bryllupsdag og min første buksedragt til mig selv skal I da ikke snydes for:o
Med hensyn til tøjvalget, vælger jeg at se det som tilfældigt, at jeg for 9år siden var klædt i hvidt og i dag i sort:o)

Alt i alt har det været en skøn dag i dag og jeg vil afslutte dette indlæg med at vise den smukke buket jeg fik af hr. Nilsen i dagens anledning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)