onsdag den 29. maj 2013

Første gang...

Der er en første gang for altid og nu har jeg også prøvet at handle på Den Blå Avis. Og med Den Blå Avis' nye app, som til med er gratis, bliver shopping jo nærmest en leg (hvis det da ikke allerede er det i forvejen;-)). Jeg har brugt timer på at søge i de mange annoncer, der er tilgængelig på app'en og har ved hjælp af søgefunktionen fundet en masse musselmalet porcelæn, jeg ville ønske stod i mit skab. Jeg har fundet de fedeste Lola Ramona stilletter, som jeg vil elske at gå sommeren i mod med. Jeg har fundet talrige annoncer med inspiration til sønnikes snarlige fødselsdag. Jeg har fundet en drøm af en mexicansk hængekøje (nedenstående billede), som jeg vil nyde at slænge min krop i, i den kommende sommer. Men hvad jeg er endt ud med at købe, vil jeg ikke røbe endnu, men når mit køb ankommer, så skal I selvfølgelig have det af se. Indtil da vil surfe videre på Danmarks største handelsplads og drømme videre om de køb, der kun er et enkelt klik væk:-). Men det er jo ikke kun køb, der er et klik væk - Det samme er salg. Så måske jeg skulle betragte app'en som en kærkommen anledning til at få sorteret lidt ud i gemmerne.... Så vil der jo også blive plads til nyt;-).

1 kommentar:

  1. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    FadoExpress là một trong những top công ty chuyển phát nhanh quốc tế hàng đầu chuyên vận chuyển, chuyển phát nhanh siêu tốc đi khắp thế giới, nổi bật là dịch vụ gửi hàng đi nhậtgửi hàng đi pháp và dịch vụ chuyển phát nhanh đi hàn quốc uy tín, giá rẻ

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)