torsdag den 29. november 2012

Advent

Første søndag i advent er jo lige rundt om hjørnet og jeg er derfor gået i gang med at lave nogle adventsstager, der skal sprede lys, varme og hygge ved vores spisebord i hele december måned. Stagerne er købt billigt i Søsterne Grene. Guldfarvet og jeg skal kom efter dig - Overhovedet ikke mig:-). Men med lidt maling er stagerne nu blevet så MEGET mig (eller er ved at blive det, for jeg er jo ikke færdig endnu). De lysegule har fået sidste lag maling. De lysegrønne kun første lag og de guld - tja hvad skal jeg sige? Glæder mig til, at mine nye adventsstager er færdig:-).


2 kommentarer:

  1. Hvor ER de fine :o) Så godt stagerne i søstrene, men manglede malingen....

    Hvor køber du maling?? Acrylmaling eller??

    Kh. Trine

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Trine
      Tak for dine søde ord:).
      Malingen er acrylmaling og hvis nok købt i cchobby for snart længe siden:).
      Kh. Louise

      Slet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)