fredag den 28. januar 2011

Dobbeltbookning...

Symaskinen var ellers lige blevet støvet af efter længere tids stilstand. Efter en hektisk december er lysten til det kreative kommet tilbage. Den spirende kreativitet er så sandelig også blevet kickstartet af, at der skulle produceres noget til Fyns Fedeste Forårsmarked, hvor jeg havde store planer om at deltage med en stand. Disse planer varede kun til jeg fik kiggede i min kalender og kunne se, at lige netop den weekend allerede var booket. Misforstå mig endelig ikke, for det jeg skal den weekend er noget både jeg og hele familien har set frem til, men derfor er det alligevel lidt noget ØV, for jeg ville jo rigtig gerne være begge steder.
Nå men intet er vel så skidt, at det ikke er godt for noget.... Men må da sige, at jeg er i ualmindelig god tid til årets julemarked;o).

Nedenfor ses de forklæder som jeg allerede havde fået igennem maskinen inden fadæsen gik op for mig. Heldigvis er lysten til det kreative der stadigvæk:).

8 kommentarer:

  1. Øv da også, men sådan kan det gå, jeg troede også jeg skulle være med denne gang, men niks skal en masse andet øv øv.
    Men mon ikke du aligevel kommer af med de skønne forklæder.
    Hilsen Lene

    SvarSlet
  2. ej altså, og mig som regner med at jeg river en dag ud af kalenderen, hopper på futteren og tager til fyns land!!!

    surt show, men ja så er der da heldigvis også et julemarked

    SvarSlet
  3. Sommetidder er det ærgeligt vi ikke kan værer 2 stedder ;))
    Godt du ikke mistede lysten til at sy.

    yt.

    SvarSlet
  4. hej louise

    ej hvor er det ærgeligt - at ha dobbelt- booked
    - men helt klart har familien 1.prio...
    men dejligt at være i god tid med skønne skønne forklæder :)
    kh♥

    SvarSlet
  5. Lidt Øv, jeg kender det alt for godt, eller også ligger der gode invitationer oven i hinanden, ikk´
    Hvornår er der FFF, det kunne være hyggeligt at besøge ...

    SvarSlet
  6. Nå Lene du regnede også med at skulle ha' været der. Måske vi ses næste gang:)

    Anja: Jeg er sikker på, at det også er et besøg værd også selvom jeg ikke er der;o). Ellers håber jeg da, at vi ses til julemarkedet:). Hvad med at få en stand selv - Du laver da så mange skønne ting.

    Marianne: Ja ingen stress her:o)

    Pia: FFF er d.6-8.maj:)

    Kh. Louise

    SvarSlet
  7. Kære Louise

    Det er simpelthen så ærgerligt du ikke kan være med, men godt du kan se det positive i at være så meget foran til julemarkedet så;)

    MEN, jeg vil jo rigtig gerne købe en af dine bøger med broderi på forsiden. Kan man det alligevel, hvis man ikke kan vente til november? Og hvad koster den?

    KH
    Lis

    SvarSlet
  8. Hej Lis
    Selvfølgelig kan du købe en notesbog:). Jeg skriver lige til dig senere i dag - Børnene larmer, så det er ikke til at koncentrere sig;o)
    Kh. Louise

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)