fredag den 9. juli 2010

Sommerben...

Sommeren er kommet til landet og sommergarderoben fundet frem... Jeg er bare ked af mine vinterblege ben, så når jeg forlader matriklen, så skal mine ben altså helst været dækket. Ja jeg ved det godt - på den måde slipper den snehvide farve jo aldrig mine ben, men jeg er sikker på, at mine medmennesker er mig dybt taknemmelig for dette valg:o). Jeg er dog gået væk fra uldstrømpebukserne, da jeg synes de er lidt overkill her i varmen. I stedet har jeg syet endnu et par bukser i den dejlige luftige bomulds chambrey som jeg også brugte til disse bukser. Snittet er skam også det samme, da jeg elsker smocken og de posede bukseben her i varmen. Dog har jeg undladt lommerne denne gang og i stedet tilføjet en svampeapplikation på det ene bukseben.

De luftige sommerbukser!


Svampe-applikationen!
Den ser lidt småskæv ud, men det skyldes, at billedet er taget imedens bukserne var på.

3 kommentarer:

  1. hold da op louise, de er godt nok flotte!
    mht. de hvide ben, så har jeg det på samme måde som dig, bruger dog leggins her i varmen, og lange toppe!

    SvarSlet
  2. Tusind tak skal I have:)
    Kh. Louise

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)