torsdag den 22. april 2010

Træthed!

I går var jeg simpelthen så træt efter en hård nat, hvor Sigurd havde lagt beslag på en stor del af min sovetid. Så hele dagen gik jeg nærmest rundt som en zombi. Jeg fik dog lavet lidt - Dog ikke noget husligt... Rod fik lov til at være rod. I stedet satte jeg mig ved symaskinen og det var ren afslapning. Så som ren terapi fik jeg produceret nedenstående buksedragt. Buksedragten er lavet i lækkert tyndt bomulds voile med trykte flamingoer på - En rigtig dejlig sommerdragt!

Håber der er en pige (samt en mor;o)) som bliver glade for dragten!

2 kommentarer:

  1. Hej Louise
    Det er super flot - og du kan tro vi bliver glade for den ;0)
    Kh. Karina ( madsmor..)

    SvarSlet
  2. Hej Karina
    Håber den er kommet vel frem nu:).

    Kh. Louise

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)