onsdag den 28. april 2010

Efterlysning!

Da Frederikke var lille for snart 12år, købte jeg en hue til hende. En rigtig sød jordbærhjelm. Måske er det tiden eller alderen der trykker;o), men jeg kan simpelthen ikke huske, hvor jeg har købt den henne - Vist nok i en garnbutik i Jylland, men det hjælper mig jo ikke meget, for jeg vil rigtig gerne have en mere til Sigurd, da det er lige før han vokser ud af den vi har. Den har en super god pasform - Ingen steder gaber den.
Er der mon nogen der ude i blogland, der ved hvor man kan købe nedenstående jordbærhjelm eller evt. i en blåbær-udgave?

Den fantastiske hue

Guldklumpen med huen på

Guldklumpen nok en gang;o)

3 kommentarer:

  1. Djævlehuer er et must, for de sidder så godt på et babyhovede:-)
    Desværre kan jeg ikke finde en "jordbærmodel" - heller ikke på Ravlery. Jeg håber, at en eller anden kan hjælpe dig.

    SvarSlet
  2. Ja de er et must:). I min søgen efter huen i går faldt jeg over en annonce på trendsales http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=16677929&forum=135&road=&search=jordb%C3%A6rhue&sort=ID%20DESC&status=1&title=jordb%C3%A6rhue-bomuld
    De ligner næsten den vi har, så nu skal jeg bare ha' bestilt:-)

    SvarSlet
  3. Katrine havde en uden snore ....den havde min venindes mor strikket til hende ... så mon ikke Fru Kahr ligger inde med en strikkeopskrift??

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)