torsdag den 26. november 2009

Fødselsdag...

Så blev det vores børnehavebarns tur til at have fødselsdag. Og sikke en udvikling han har været igennem det seneste år. Han er gået fra at være en meget forsigtig dreng til at være en fræk lille laban med krudt i rumpen:o). Han skal dog stadig se de "vildere" lidt an, førend han beslutter sig til om de er værd at udforske, men det er vel sundt nok??? Men alt i alt en dreng der er inde i en forrygende udvikling.
Selve fødselsdagen blev fejret i Lalandia med alle de herligheder der fulgte med her - Der vil meget snart komme et mere fyldestgørende indlæg om vores Lalandiatur;o).

Tillykke med de 5 år "lille" krudtugle

Da vi jo ikke var hjemme på den rigtige fødselsdag, blev storegruppen fra børnehaven inviteret hjem om mandag. De lagde ud med at lege lidt i stuen og på legeværelset. Jeg er da helt imponeret over hvor lidt 12 børnehavebørn roder..... Lydniveauet er så en helt anden sag;o).
Efter den frie leg var det tid til lidt mad og her blev der serveret rugbrødspirat. Jeg var noget spændt på, hvordan rugbrødsmadderne ville blive taget i mod af børnene, men de syntes vist bare det var fedt at sætte tænderne i en vaskeægte pirat;o). Efter børnehavebarnets eget valg skulle kage (selvfølgelig) ligne et skattekort. Han og alle vennerne var meget fascineret af resultatet og spiste stort set rub og stub. Jeg vil dog ikke sige højt, hvad jeg synes palmetræets stamme og kokosnødderne ligner:o).

Et billede af piraten og skattekortet inden begge dele blev tilintetgjort af børnene!

Endnu en gang et stort tillykke med fødselsdagen - Stort kys og kram til min elskede lille skat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)