tirsdag den 10. november 2009

En kær lille gæst!

Ja en kær lille gæst er hvad vi har haft på besøg det seneste døgn. I går morges stødte en lille kat til os, da vi var på vej i skole og børnehave. Katten ventede pligtskyldigt på mindstemanden og mig i medens de store blev afleveret og så fulgte den ellers med os hjem igen.
Flere gange så den, til børnenes store begejstring, sit snit til at komme med indenfor. Men nej ud måtte den, for ifølge (den onde) mor her skulle den jo ikke bo hos os, for der var jo sikkert en familie der savnede den.
I morges da vi vågnede sad den lille kat igen udenfor vores dør og miavede hjerteskærende for at komme ind. Puha var da lige ved at give mig, for aldrig har jeg oplevet sådan en sød og kælen kat. Men nej i stedet kunne den jo passende følge os i skole igen - Dengang dog på skødet af mindstemanden som blev transporteret i klapvognen. Det nød de vist begge:o).



Til slut skal det lige siges, at vi nu har fundet de retmæssige ejer til katten. Og de var glade for at se den igen, da den havde været væk siden i torsdags og de frygtede, at den måske var blevet kørt over.

4 kommentarer:

  1. ja, detgør næsten helt ondt at jage dem ud igen.
    Godt den fandt sin rigtigte familie igen.

    Yt

    SvarSlet
  2. Ja og selvom jeg absolut ikke er et kattemenneske, så var det da lige før jeg blev det:o).

    SvarSlet
  3. For en søt historie! Men godt at katten fant hjem til sin egen familie igjen, man får jo helt vondt i hjertet av å se en pus stå og mjaue slik... Ønsker deg en fin ukeslutt! Hilsen fra Borghild:)

    SvarSlet
  4. Nårh hvor er den sød, og hvor er i gode at I hjælper den hjem. Den ser ellers ud til at sidde godt derinde...

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)