torsdag den 9. juli 2009

Verden ifølge......

Okay ikke verden, men Odense Zoo ifølge mindstemanden og vores børnehavebarn.
Igen i dag har vi tilbragt en vidunderlig dag i Odense Zoo - Denne gang var det de 2 mindste og så mig der var afsted. I anledning af det gode vejr eller måske rettere min dovenskab, så lejede vi en trækvogn. Det er noget vi normalt ellers aldrig gør, da vi jo plejer at have barnvogn eller klapvogn med. De 2 små storenød dog, at jeg havde "glemt" at tage klapvognen med - Så det er sikkert ikke sidste gang vognen bliver derhjemme:o).

Først et par billeder af de 2 i trækvognen...


Og så til det sjove - Zoo ifølge børnehavebarnet...

Et af de få billeder, hvor hans fingre ikke er blevet fotograferet - Et ren pletskud ifølge han selv. Han blev rigtig glad for at se båden var kommet på billedet. Tror dog det var meningen, at det var strudsene der skulle fotograferes, men zoom-funktionen kender han ikke til endnu;o)

Endnu et heldig?? skud denne gang af dødningehovedaberne.

Så skulle jeg foreviges.... Og det blev jeg så med tungen lige ud af munden:o)
Og det er altså lidt svært med de der fingre:o)

Børnehavebarnet har taget et snapshot af mindstemanden.
Hov igen er der sneget sig en fingre ind:o)

Sidste billede taget af børnehavebarnet. Hesten kan anes i bunden af billedet:o)

Denne gang er det mindstemanden der har leget med kameraet - Dog hjulpet lidt på vej med en hurtig bevægelse fra moar. Så dette billedet illustrerer fint de 2 heste og hegnet set fra mindstemandens synsvinkel:o)
Den skarpsindige læser vil på dette billede kunne ane et glimt af min højre arm da jeg fortog mig en ninja- bevægelse:o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)