lørdag den 17. august 2013

Og vinderen er....

Så er vinderen af frugtposen fundet, men inden jeg kommer med afsløringen, vil jeg gerne takke alle jer som har deltaget i give-away'en samt byde alle nye læsere velkommen.
Vinderen blev hende her. Stort tillykke til dig, Lene - Du sender mig bare din adresse og så skal jeg nok sørge for, at der inden længe er en frugtpose i kirsebærstoffet med navnet Freja broderet på på vej til dig. Har du et bestemt ønsket til farven på navnet, så må du meget gerne mig besked:-). Endnu en gang tillykke. 


2 kommentarer:

  1. Jubiiii :) Navnet må gerne være rødt :)
    Jeg kan ikke finde din mail adresse, men min er
    leneskage@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Super jeg sender en mail af sted til dig :)

      Slet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)