tirsdag den 16. oktober 2012

Give Away

I min "nytårstale" nævnte jeg, at jeg stod overfor en skillevej. Vejen bliver mere og mere spændende og jeg har en masse sommerfugle i maven og jeg glæde mig helt vildt til at kunne fortælle jer meget mere omkring det jeg går og sysler med:-).
Denne give away har da også en hel del at gøre med mine "hemmelige" planer - Jeg har nemlig brug for nogle flere billeder af de kæreste små dukker, softies, som jeg laver. I stedet for bare at brodere et tilfældedig navn og dato, tænkte jeg, at der måske sidder nogen der ude som kunne bruge sådan en sød lille dukke enten til sig selv, sin datter, barnebarnet, veninden osv.
Derfor udlover jeg nu to dukker/softies med broderet navn og dato (Ikke nødvendigvis dem på billedet). For at deltage og have mulighed for at vinde en personlig dukke/softie skal du gøre følgende:
  • Skriv en kommentar til dette indlæg = 1 lod
  • Kommentar + fast læser = 2 lodder
  • Kommentar + fast læser + link (lån gerne billede) = 5 lodder
  • Husk at skrive i kommentaren, hvor mange lodder du deltager med.
  • Navn og dato tager vi over mailen efter d.1/11-2012, hvor vinderne trækkes;-).

Håber I vil være med:-)


31 kommentarer:

  1. Jeg vil utrolig gerne være med. Har netop været til dåben af en skøn lille pige der sagtens kunne bruge sådan en skøn en.

    Jeg er fast læser (selvfølgelig) og det her er min kommentar så to lodder:)

    SvarSlet
  2. Jeg har gået og tænkt på hvornår der mon kom mere om "skillevejen" - spændende..

    Er sikker på at lillepigen herhjemme vil synes godt om sådan en fin lillepige ;0)

    Jeg smider 2 lodder i puljen og krydser fingre - og så glæder jeg mig til at høre hvad det er du går og sysler med..
    KH.

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine. Jeg er med på 2 lodder

    SvarSlet
  4. To lodder til mig. Mine to piger vil elske sådan en sød dukke.

    SvarSlet
  5. Hvor er de skønne. Vil gerne deltage med 2 lodder om en sød dukke.
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  6. Skønne er de, to til mig også :0)

    SvarSlet
  7. Sådan en lille skøn dukke, kunne min datter Sofie godt bruge :).
    2 lodder til mig.
    Og så er jeg da spændt på at hører mere om dit kommende projekt :)

    SvarSlet
  8. 5 lodder til mig :) lenegk@ofir.dk
    Hilsen Lene

    SvarSlet
  9. Jeg vil gerne være med på et lod, så niecen måske kunne få sådan en fin dukke :-)
    Hilsen Frk. Hansen

    SvarSlet
  10. Deltager med 2 lodder :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  11. 5 lodder - sådan en ville jo være perfekt til en af pine to små pige :)

    deltag også gerne i min give away http://krea-kaos.blogspot.dk/

    SvarSlet
  12. Jeg er med på 1 lod.
    Min veninde har termin om en uge og hun venter en lille pige, så det kunne da være den fineste gave at give hende :)

    SvarSlet
  13. 5 lodder, please:)) I have 2 little girls in my home and we all be glad to see your girl with us too:)
    I follow your blog and share your photo on my blog http://mothersmornings.blogspot.com/

    SvarSlet
  14. Så fine! 2 lodder på meg og piken min mage!

    Klem

    SvarSlet
  15. 1 lod til mig tak. fantastisk julegave-idé til min skønne niece :0) Hilsen cupcake-stylisten.

    SvarSlet
  16. Ih hvor fint! Jeg deltager med 5 lodder.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  17. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    5 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  18. Wow! De er virkelig søde! :-)

    Jeg deltager med 2 lodder :-)

    KH Katrine
    www.etopbyggeteventyr.dk

    SvarSlet
  19. Deltager med 1 lod... Kan simpelthen ikke få de dukker ud af mit hovede...

    SvarSlet
  20. 5 lodder til mig

    Jeg skal til barnedåb d. 18.november og det er da GAVEN

    ninabayjensen@gmail.com

    SvarSlet
  21. Hvor er de søde.
    1 lod til mig tak

    charlottelemming@gmail.com

    SvarSlet
  22. Jeg vil gerne deltage med 5 lodder :)

    SvarSlet
  23. Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder :)

    SvarSlet
  24. sådan en fin lille pige kunne vi godt tænke os. Vi deltager med 2 lodder.

    SvarSlet
  25. Hvor er de søde - jeg prøver med to lodder :o)

    SvarSlet
  26. De er godt nok søde, prøver lykken med 2 lodder :D

    SvarSlet
  27. Århh ELLA - fik næsten helt tårer i øjnene! Det er navnet på min savnede lillesøster hjemme i Danmark... Jeg er på udveksling i Frankrig i de næste 8 måneder og hun bliver så stor så stor imens! (2 år til jul)
    Jeg vil gerne sende hende sådan en til hendes fødselsdag/jul - så hun kan mindes mig!! krydser fingre<3

    SvarSlet
  28. Må simpelthen lige nå at være med her på falderebet :)

    Jeg er med på alle 5 lodder..

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)