mandag den 10. september 2012

Biologi

Nogen vil måske mene, at vi er beriget med et dejligt dyreliv i haven - Jeg er nu ikke helt så sikkert på, hvor positiv jeg ser på det, når nu havens liv også omfatter mus, skrubtusser, dræbersnegle, firben, flagermus og edderkopper. Jeg skal være den første til at indrømme, at jeg til tider har svært ved at dele børnenes begjestring for disse skabninger. Den anden dag udspillede der sig dog en sjov episode, hvor en af drengene kommer styrtende ind og råber; "Mor, mor, jeg har lige set et af de der dyr med lang hale". " Nåh et firben" spørger jeg.  "Ja og firbenet flyver lige nu oppe i vores vindue" var svaret:-D. Det var alligevel for spændende til, at jeg kunne lade det forbigå - Et flyvende firben!!! Det flyvende firben viste sig dog at være en smuk guldsmed, der desværre ikke overlevede kampen mod edderkoppensspind i vinduet.

Det flyvende firben;-D

1 kommentar:

  1. Ha ha ha... åhhh børn er herlige og sikke et fint flyvende firben. ;D

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)