søndag den 18. marts 2012

Gymnastikopvisniing og en lille tester;-)

Det er så skønt, når ens unger er glade for noget og det må man sige, at Carl Johan er for gymnastikken.... Eller måske er det det at være sammen med vennerne og have det sjovt samtidigt, der ligger bag hans store begejstring:-). Nå men uanset hvad, så havde han set meget frem til hans første opvisning med Krudtuglerne. Vi, forældre og søskende, var selvfølgelig også meget spændte på, at se ham på gulvet og vi blev bestemt ikke skuffet;-). Carl Johan var stolt efter endt opvisning, hvor han vist slet ikke havde bemærket alle de forventningsfulde tilskuere. Nu er det bare lidt øv, at der næsten er et halv år til gymnastikken starter op igen. Men imellem tiden kan han jo gå ind på bloggen og se en lille video fra den store dag... Hvis det altså virker, for det er nemlig det jeg skal teste;o). Allerede på forhånd beklager jeg alle de eventuelle fejl, jeg måtte lave i forbindelse med dette forsøg - Håber jeg kan få det til at fungere:-)

Det er Carl Johan, der løber op af airtracken og hopper ud over kanten;o)

Og så til lidt billedspam af den store dag;o)

Under indmarchen nærmest lyste koncentrationen og spændingen ud af ham:-)

Alt nervøsitet forsvandt som dug for solen, da showet først gik i gang!

Også til det store finale-spring - Der var dælme langt ned - over dobbelt hans højde:-)
En vaskeægte springgymnast;o)

1 kommentar:

  1. Jubiii det virkede, så beklager jeg bare videoens ringe kvalitet;o)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)