mandag den 24. oktober 2011

Ude godt, men hjemme bedst...

Er nu hjemvendt efter en skøn uge i Berlin. Jeg har tidligere været i Berlin - Besøg som ligger tilbage til min barndom, så det er desværre ikke så meget jeg husker der fra. Men denne gang har Berlin taget mig med storm og jeg har en masse, jeg gerne vil fortælle og billeder at fremvise, men først skal alle indtrykkene lige ha' lov til at bundfælde sig og billederne skal redigeres;o). Selvom Berlin er en skøn by og jeg snildt kunne ha' brugt flere dage til at udforske byen i, så var det nu også med glæde og stor forventning, at jeg drog hjem til de små (og manden;o)) igen - De var savnet<3. Og når vi nu er ved det at savne, så må jeg tilstå, at jeg også savnede min seng - vandseng og mig er bare ikke en god kombination;-).

2 kommentarer:

  1. Hej Louise
    Vi kan gost bliver enige om, at Berlin er skøn.
    Pst... Kig lige ind til mig. Jeg tror du har været heldig...
    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Ej hvor lyder det bare godt Malene:)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)