mandag den 22. november 2010

Træt, trættere, MIG

Jeg er fuldstændig kvæstet (på den gode måde;o)) efter en forrygende weekend med masser af indtryk. En kold men skøn weekend og jeg gør det gerne igen. En weekend, hvor jeg har mødte en masse skønne mennesker bla. Tina, Ditte Marie som er den ene halvdel bag Finkeline og Finkelot, Britta, Malene og Pernille som desværre ikke har nogen blog, men som syr de mest fantastiske ting - Håber vi kan finde ud af noget til næste marked, så vi kan få en ligeså god oplevelse:).

Et billede af "min" bod lige inden det gik løs fredag morgen!

Selveste hr. borgmester Anker Boye og Lis!
Endnu en gang skal der lyde en stor tak til Lis og Pernille for at stable sådan et storslående arrangement på benene! Det gjorde I f**** godt!

1 kommentar:

  1. Jeg var faktisk helt frisk i aftes :-) Og jeg havde kortvarigt stemmens brug i dag, men nu er den væk igen.
    Jeg glæder mig til næste gang, for det var super hyggeligt!

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)